Här kommer en reseberättelse från abiturienterna Fia och Hanna.
Ibland behövs utskrifter fast vi lever i en digital värd.
Louise Blomster (närvårdare åk 2), Mathilda Jansson (barnledare åk 3), Amanda Uotinen (närvårdare åk 3) har gjort LIA utomlands och fått uppleva nya, spännande saker.
Under första veckan i maj samlades alla deltagande skolor i Esbo för en intensiv och inspirerande avslutning av projektet Baltic Ambassadors.